ZVÝŠTE SVOJE KONVERZIE, VYUŽITE A/B TESTING
Ako prebieha testovanieDo testovania sa dá zaradiť akákoľvek menej či viac viditeľná zmena. Každý e-shop je jedinečný a my vám počas konzultácie radi poradíme, čo by bolo dobré otestovať práve v tom vašom. Objasníme vám aj postup daného testovania. Spolu si stanovíme jasné a merateľné ciele a čas, ako dlho bude testovanie trvať. Testovanie je nastavené len na presné časové obdobie. Následne efektívnejší variant implementujeme a zvýšime váš predaj. |
|
Čo testujemeIdeálne je zamerať sa v testovaní na jednu zmenu, aby sme vedeli analyzovať presné výsledky. Je možné sledovať, ako návštevníci reagujú na zmenu farby, iné umiestnenie alebo aj tvar nejakého grafického prvku. Testujeme napríklad tlačidlo v nákupnom košíku, banner, video a podobne. Pozorovať sa dá aj zmena textu. V e-shopoch sa dobre testujú aj doplnkové funkcie ako darčeky, výsuvné menu, jednostránková pokladňa a iné. |
|
Najčastejšie testujeme
|
|
Prečo A/B testingMožno máte e-shop už dlhší čas a zabudli ste sa na neho pozerať očami vášho zákazníka. Vtedy je najlepšie nechať si poradiť práve od tých, od ktorých vaše podnikanie závisí, a teda od vašich zákazníkov. Prostredníctvom A/B testovania vám ukážu, čo im viac vyhovuje. Týmto druhom testovania dokážeme zistiť presné percento účinnosti oboch testovaných variantov. Po implementácii novej verzie stránky garantujeme zvýšenie konverzií, a tým priame zvýšenie predaja. |