• Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - marec 2018

Zjednodušili sme pre vás možnosť úpravy dodacej lehoty a výrobcov v admin sekcii Produkty. Po prejdení kurzorom ponad aktuálne nastavenú dodaciu lehotu, máte možnosť jej zmazania alebo úpravy bez nutnosti prekliku na inú dodaciu lehotu. Výrobcov môžete editovať po kliknutí na ikonku pera.




Pre viacjazyčné e-shopy (prevádzkované na viac doménach) sme v admin sekcii Nastavenia doplnili možnosť vložiť príjemcu objednávkových e-mailov pre každú jazykovú mutáciu zvlášť. Týmto môžete lepšie rozdeliť notifikácie o prijatých objednávkach medzi vaše tímy.




Ak zákazníkom ponúkate rôzne ceny za dopravu na základe PSČ alebo hmotnosti, táto funkcia vám výrazne zjednoduší proces nastavenia v administrácii. V úprave konkrétnej dopravy pribudne možnosť pridania ďalších rozsahov pre PSČ a hmotnosť - nebude viac nutné vytvárať veľké množstvo dopráv. Pre každý rozsah hmotností budete mať tiež možnosť nastaviť samostatný príplatok k cene za dopravu.




Zákazníkom môžete ponúknuť rezerváciu ako alternatívu k objednávke. Zákazník jednoducho vloží produkty do košíka ako pri bežnom nákupe a pri výbere dopravy mu bude ponúknutá možnosť rezervácie. V administrácii bude potom rezervácia v sekcii Objednávky a faktúry špeciálne označená a budete mať možnosť ju upravovať a zmeniť na štandardnú objednávku.




Pomocou tejto funkcie budete mať možnosť vytvoriť duplikáty kupónov so samostatnými kódmi. Po implementácii pribudne v zozname kupónov ku každému ikona na spustenie importu. Kliknutím na ikonu sa kódy pre duplikáty importujú z CSV.




Ak sa registrovaný zákazník pokúsi nakúpiť bez prihlásenia, alebo sa bude chcieť opätovne registrovať, vysunie sa pekné informačné okno. V tomto okne sa bude môcť prihlásiť, alebo požiadať o zaslanie nového hesla ak ho zabudol.




Novinky - február 2018

V úprave produktu bude naprogramované špeciálne pole pre vpisovanie presne definovanej hodnoty objemu, hmotnosti alebo inej mernej jednotky produktu (nie variantu) pre účely výpočtu. Následne v detaile produktu prebehne výpočet a zobrazenie informatívnej jednotkovej ceny na základe aktuálne zobrazovanej ceny produktu a zadaných hodnôt v úprave produktu (napr. Jednotková cena: 10€/l).




Pri nakúpe konkrétnych produktov na e-shope bude zákazníkovi do košíka automaticky pridaný produkt "Záloha" s názvom a cenou. Administrátor bude mať možnosť ku každému produktu manuálne priradiť ľubovoľnú zálohu. Záloha bude v e-shop systéme figurovať ako samostatný produkt s konkrétnym názvom a cenou, ktorú si zvolí administrátor.




Túto funkciu oceníte v prípade, že sú Vaši zákazníci primárne veľkoobchodní, vyžadujete od nich registráciu na e-shope a nechcete zobraziť bežnému zákazníkovi alebo konkurencii Vaše ceny. Zákazník uvidí ceny produktov až po prihlásení sa.




V admin časti Produkty v úprave produktu bude možné pre každý produkt definovať dodávateľa. Na základe dodávateľov (alebo prefixov kódov produktov) bude možné jedným kliknutím generovať CSV súbory z produktov, ktoré treba objednať u jednotlivých dodávateľov alebo generovať špeciálne dodávateľské objednávky, ktoré bude možné dodatočne upravovať a až po úpravách exportovať do CSV súborov pre jednotlivých dodávateľov.




Ak ponúkate svojim zákazníkom víkendové doručenie kuriérom, v úprave spôsobu dopravy budete mať možnosť pridania príznaku "víkendové doručenie". Následne si vytvoríte nový spôsob dopravy, napr. "DHL aj v sobotu". V prípade, že bude označený príznak v tejto doprave, príznak sa prenesie aj do exportu objednávky pre príslušnú kuriérsku spoločnosť.




Ponúkame implementáciu novej platobnej brány MasterPass, ktorá zákazníkovi zjednoduší nákupný a platobný proces. Zákazník nebude musieť vypĺňať všetky kontaktné údaje, ale naskenovaním vygenerovaného QR kódu aplikáciou v telefóne sa tieto kontaktné údaje prenesú do e-shopu a dokončí sa platba.




V admin časti Nastavenia -> Globálne -> v úprave kupónov bude naprogramovaný nový typ kupónu - odpočítateľný. Kupón tohto typu bude možné používať v košíku opakovanie, pokiaľ sa jeho zostávajúca hodnota zníži na 0€. Pri uplatňovaní odpočítateľného kupónu sa uplatňuje kupón na celú objednávku v maximálnej možnej sume - teda najskôr na celú sumu nákupu. Ak je zostávajúca hodnota kupónu nižšia, ako je suma nákupu, uplatní sa zľava len do výšky zostávajúcej hodnoty kupónu.




Pre presnejšie zadanie adresy zákazníka, je s touto funkciou možné zvolenie župy, kraju alebo iného územného celku danej krajiny (napríklad župy v Rumunsku, štáty v USA, alebo Bundesland v Nemecku).




Zrýchlili sme administráciu v admin sekcií Produkty. V prípade funkcií: Príbuzné produkty (v kombinácii s veľkým počtom kategórií produktov) a funkcie Parametre produktu sa úprava konkrétneho produktu administrátorovi otvorí rýchlejšie.




Táto funkcia výrazne zjednoduší spracovávanie objednávok v prípade, že situácia vyžaduje spracovanie iba časti objednávky - administrátor jednoducho objednávku zduplikuje (vytvorí jej kópiu) a následne môže objednávku spracovať ako 2 rôzne objednávky, pričom tieto upraví podľa želania.




V admin sekcii Produkty pribudla funkcia pre definovanie vlastných šablón pre export produktov podľa želania. Administrátor e-shopu tu môže určiť, aké stĺpce si želá exportovať a tieto rôzne nastavenia exportov uložiť do preddefinovaných šablón.




V prípade, že Vaši B2B odberatelia požadujú na fuktúre aj dátum dodania, s touto funkciou budete mať pri vytváraní faktúry možnosť vybrať dátum dodania tovaru z "dátumovníka" podobne, ako je možné v súčasnosti zvoliť dátum vystavenia.




Novinky - január 2018

Pokiaľ odmieňate zákazníkov darčekmi, tak nové tlačidlo Vám umožní import darčekov jednotlivým zákazníkov (vo formáte CSV) s identifikáciou zákazníka, kódom darčeka a počtom kusov darčeka. Import takto darčeky vždy pridá danému zákazníkovi a jeden zákazník môže mať naimportovaných viac darčekov, príp. aj viac kusov z jedného darčeka.




Zobrazenie štítku produktu s vypočítanou % zľavou, napr. -20%, (čo predstavuje rozdiel medzi bežnou a predajnou cenou produktu). Štítok bude štandardne v kategórii, v detaile produktu a v skupine produktov a je možné ho zobraziť pre všetky produkty v e-shope, alebo iba pre vybranú skupinu produktov.




V úprave každého produktu bude možné nastaviť konkrétny dátum, kedy sa má skončiť Akcia produktu, pričom automatický skript bude vždy o polnoci kontrolovať platnosti akcií produktov, ktoré majú tento dátum akcie nastavený. Keď bude na produkte Akcia končiť, tak produkt sa automaticky vyradí zo skupiny produktov "Akcia" a skopíruje sa jeho bežná cena do predajnej ceny.




V úprave každého produktu bude možné definovať Heureka.sk sekciu, ktorá má byť tomuto produktu v exporte do XML pre Heureka.sk priradená. Ak nebude pre produkt táto sekcia nastavená, tak e-shop štandardne v exporte použije Heureka.sk sekciu jeho primárnej kategórie.




Pokiaľ využívate účtovný program Money S3 (účtovníctvo, fakturácia, mzdy aj sklad), tak môžete využiť automatické prepojenie s MoneyS3 cez Connector, pričom e-shop bude v pravidelných dohodnutých intervaloch (napr. každé 2 hodiny) importovať množstvá na sklade a ceny.




V prípade B2B riešenia ponúkame možnosť zobrazenia e-shopu pre neprihlásených návštevníkov iba ako katalógu produktov (bez košíka), prípadne úplne bez zobrazenia cien produktov. Nákupný proces je k dispozícii pre prihlásených zákazníkov, ktorí už môžu využívať úplnú funkčnosť e-shopu.




Táto funkcia Vám otvorí nové možnosti predaja produktov z Vášho e-shopu - budete môcť zalistovať produkty na marketplace Mall.sk. Objednávka Vášho produktu uskutočnená na Mall.sk je automaticky exportovaná do administrácie Vášho e-shopu s príznakom, že ide o objednávku z Mall.sk a môžete ju vybaviť štandardným spôsobom. Následne Mall-u zaplatíte províziu za sprostredkovanie tejto objednávky.




Platobná brána, ktorá ponúka platbu kartou na e-shope bez mesačných poplatkov, paušálu a fixných poplatkov - platíte len dohodnuté % z platieb kartou, nič navyše. Pre dohodnutie podmienok a zmluvy kontaktujte priamo www.b-payment.sk




Ochrana v podobe CAPTCHA obrázka alebo Google reCAPTCHA je najlepšou formou prevencie pred automatickými robotmi alebo útočníkmi, ktorí by automaticky zasielali údaje v kontaktnom alebo v registračnom formulári. Pre vyššiu mieru konverzií a zvýšenie priepustnosti nákupného procesu sme CAPTCHA bezpečnostný prvok deaktivovali (skryli) pre návštevníkov zo Slovenska a z Českej republiky.




Recipročné pridávanie príbuzných produktov znamená, že keď produktu vyberiete príbuzný produkt, tak sa oba produkty vzájomne stanú jeden pre druhý príbuznými.




Začiatkom roka sa na verejnosť dostali informácie o nebezpečnej hardvérovej chybe nachádzajúcej sa vo všetkých Intel procesoroch. Náš bezpečnostný tím urobil všetko pre to, aby boli naše servery aktualizované a ochránené. Veríme, že oceníte našu rýchlu reakciu - tento nutný zásah nijakým spôsobom neovplyvnil chod služieb našich zákazníkov.




V admin sekci Produkty už pri zmazávaní vyššieho počtu produktov adminitrátor zadáva ich počet tak, aby nedochádzalo k neželanému vymazaniu produktov. Zadanie počtu je s ohľadom na vybrané položky na ďalších stranách.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Ivan Cingel
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem