• Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - august 2019

Vo formulároch v pokladni, pri registrácii nového zákazníka a pri vyžiadaní nového hesla k existujúcemu účtu bude odstránená všetka diakritika z vyplnených e-mailových adries. Zvýši sa tak komfort zákazníkov, nakoľko sa nebudú musieť zdržiavať dodatočnou opravou prípadných preklepov a do e-shopu sa budú dostávať správne dáta.




Pridali sme dodatočnú kontrolu pri zmene typu položky parametra napr. z "Rolovacie menu s výberom" na "Jednoriadkové textové pole". Po zmene na iný typ sa automaticky odstránia všetky hodnoty parametra a všetky väzby na produkty, preto sa vám, pri pokuse o uloženie zmeny, zobrazí vyskakovacie okno s informáciou o väzbách na produkty a so žiadosťou o potvrdenie odstránenia všetkých hodnôt a väzieb.




Pokiaľ využívate účtovný program ANS, ponúkame vám možnosť automatického prepojenia e-shopu s týmto systémom cez API. E-shop bude pravidelne importovať aktuálne množstvá produktov a variantov na sklade a ich ceny. Takisto je súčasťou prepojenia prenos objednávok z e-shopu do ANS a v prípade záujmu aj prenos zákazníkov z ANS. Automatizáciou prepojenia s účtovným systémom ušetríte vašim administrátorom veľa času, ktorý budú môcť využiť pri iných činnostiach.




V admin časti Zákazníci v správe administrátorov pribudne nová možnosť nastavenia práv prístupu (povolených sekcií). Hlavný admin bude môcť povoliť zobrazenie a správu reklamácií vybraným administrátorom, pričom ostatní nebudú mať k reklamáciám prístup. Okrem toho bude možné napevno nastaviť konkrétnemu administrátorovi zákaz úpravy reklamácií. To môžete využiť v prípade, že chcete, aby mal admin o reklamáciách prehľad, ale nemohol ich upravovať.




Ak využívate funkciu strážneho psa, určite vás poteší možnosť rozšírenia funkcionality o sledovanie variantov. Do vyskakovacieho okna nastavenia Strážneho psa pribudne možnosť výberu konkrétneho variantu. Po zmene skladovej zásoby alebo ceny bude zákazník o zmene informovaný e-mailom. Uplatnenie funkcie sa tak rozširuje aj na e-shopy s variantným tovarom, špeciálne ak máte odlišné ceny pre jednotlivé varianty.




Novinky - júl 2019

V admin sekcii Nastavenia v úprave dopravy pribudne textové pole, do ktorého môžete vložiť e-mailovú adresu. Táto adresa bude vyplnená ako “Reply to” parameter v štandardnom objednávkovom e-maile. Funkciu využijete, ak zákazníci zvyknú odpovedať priamo na objednávkový e-mail. Napríklad, ak máte medzi dopravami osobný odber na predajni, odpoveď zákazníka na objednávkový e-mail pôjde priamo na predajňu - nie na centrálu alebo do skladu.




Ponúkame vám ďalšiu možnosť ako spravovať produkty, ktoré sa vypredajú a potom opätovne naskladnia. V administrácii v úprave produktu pribudnú 2 zaškrtávacie tlačidlá. Nastavenie produktu, ako trvalo nedostupného, pri poklese skladovej zásoby na 0ks a následné zverejnenie po zvýšení skladovej zásoby alebo nastavenie trvalej nedostupnosti bez opätovného zrušenia trvalej nedostupnosti po zvýšení skladovej zásoby.




Funkciu využijete pre bannery a marketingové kampane, alebo ak externý systém nepovoľuje nahratie obrázkov s vodoznakmi, príp. keď chcete zaslať obrázok vášmu obchodnému partnerovi. Odkaz nájdete v admin sekcii Produkty - úprava produktu v záložke Obrázky v pravej hornej časti - obrázok bez vodoznaku si uložíte do počítača.




V admin sekcii Nastavenia sme pridali v hornej časti upozornenie o nutnosti vyplnenia SMTP údajov pre správne fungovanie e-shop systému. Farebne zvýraznené upozornenie sa zobrazí, ak údaje nie sú vyplnené alebo sú nesprávne. S postupom času je oznam stále výraznejší, aby ho administrátor neprehliadol. Viac informácií o nastavení SMTP údajov nájdete v admin sekcii Pomoc.




Doručením tovaru zákazníkovi nemáte automaticky vystarané. S vrátením tovaru vám pomôže Retino, ktoré vám umožní automatizovať proces spracovania reklamácií a výmen tovaru. Nastavíte si proces, ktorý vám vyhovuje a väčšinu rutinných činností urobí Retino za vás. Zákazníkovi ponúkne predvyplnený reklamačný formulár vo farbách e-shopu a zabezpečí aj priebežné informovanie o stave reklamácie či zaslanie prepravného štítku prostredníctvom automatizovaných e-mailov. Ušetríte tak čas na riešenie komplikovanejších situácií a zároveň zvýšite spokojnosť zákazníkov. Retino tiež ponúka komplexný reporting vratiek a reklamácií pre možnosť zdokonaľovania procesu či hodnotenia produktov.




V admin časti Objednávky a faktúry bude pridané nové tlačidlo exportu. Po kliknutí sa exportujú všetky produkty z označených objednávok a budú zlúčené tak, aby sa v CSV súbore nachádzal každý produkt iba raz. Súbor bude obsahovať názov produktu, kód produktu, počet kusov a dodávateľa. Po exporte sa pri označených objednávkach zobrazí ikonka o dokončení exportu. Pre správnu funkčnosť je nutné mať implementovanú funkciu Správa dodávateľov, ku ktorej nájde viac informácií v našom App Store.




Novinky - jún 2019

V admin sekcii Nastavenia v úprave dopravy bude možné nastaviť pre konkrétny typ dopravy špeciálny príznak "Vlastné odberné miesta". V pokladni bude mať potom zákazník pri tejto doprave možnosť výberu z konkrétnych odberných miest. Zoznam odberných miest (predajní) sa bude načítavať z CSV súboru uloženého v admin sekcii Správa súborov a informácie o odbernom mieste sa prenesú do objednávky spolu s vybranou dopravou.




V prípade nutnosti splnenia zákonnej povinnosti vám ponúkame funkciu, ktorá slúži na overenie totožnosti zákazníka. Ak zákazník vloží do košíka produkty v celkovej sume, ktorá prekročí pevne definovanú hodnotu a v pokladni klikne na tlačidlo dokončenia objednávky, zobrazí sa mu vyskakovacie okno s poliami pre vyplnenie štátu, čísla občianskeho preukazu a rodného čísla/dátumu narodenia. Pokiaľ zákazník polia nevyplní, nebude mu umožnené dokončiť objednávku.




Ponúkame vám možnosť vytvorenia špeciálnych modulov, ktoré budú naštýlované ako podkategórie a zaradené na konci alebo na začiatku zoznamu podkategórií. Moduly budú fungovať ako bannery. Pribudne tak ďalšia možnosť ako upozorniť zákazníkov na akcie alebo novinky na e-shope aj bez toho, aby museli navštíviť úvodnú stránku e-shopu alebo novinky hľadať v hornom, prípadne bočnom menu.




V admin sekcii Objednávky a faktúry sme pridali automatické vymazanie filtra v prípade, že je zoznam objednávok prázdny. Táto situácia mohla nastať, napríklad ak administrátor použil filter podľa spôsobu dopravy, ktorý zostal zapamätaný a medzičasom bol zo systému vymazaný. Mohlo sa v takom prípade stať, že zdanlivo nebol použitý žiadny filter a zároveň sa nezobrazovali žiadne objednávky.




Upravili sme modul Sudo slider, aby mohol zákazník obrázky posúvať kurzorom myši, bez nutnosti kliknutia na šípky na okraji modulu alebo navigačný panel. Ak si chce zákazník pozrieť nasledujúci snímok, môže jednoducho kliknúť myšou a potiahnuť obrázok do strany bez toho, aby bol presmerovaný na nastavenú URL. Po uvoľnení tlačidla sa animácia dokončí a zobrazí sa ďalší obrázok v poradí.




Po odoslaní objednávky zákazníkom v pokladni, bude na pozadí názov produktu doplnený o kód produktu. Upravený názov sa bude zobrazovať v objednávkovom e-maile, v samotnej objednávke a aj na faktúre. Kód môže byť vložený vo formáte "názov - kód produktu", prípadne s medzerou namiesto pomlčky alebo v zátvorkách.




V admin sekcii Objednávky a faktúry bude červenou ikonkou označená objednávka zákazníka, ktorý má minimálne jednu z predchádzajúcich objednávok na e-shope v jednom z vybraných stavov. Zoznam stavov, ktoré budú indikovať nevybavené objednávky, bude napevno nastavený v konfigurácii e-shopu. Po kliknutí na ikonku sa administrátorovi nastaví filter na objednávky konkrétneho zákazníka.




V detaile produktu na e-shope pribudnú odkazy na všetky kategórie, v ktorých je produkt zaradený. Odkazy budú generované automaticky, po pridaní produktu do kategórie sa odkaz na túto kategóriu automaticky zobrazí. Úprava zlepší vnútorné prelinkovanie e-shopu a zákazníci ľahšie vyhľadajú podobné produkty.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem