Spoločnosť CREATIVE sites je Vám aj v tomto období na 100% k dispozícii a poskytuje všetky služby (väčšina z nás je na home office #somdoma)

  • Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - február 2020

Do hlavičky modulov v admin sekcii Obsah sme pridali informáciu o tom, komu sa modul zobrazuje. Pribudla farebná ikonka panáčika, ktorá sa zobrazí, keď modul nie je zverejnený pre všetkých užívateľov, ale iba pre špecifickú skupinu. Modrý panáčik znázorňuje zobrazenie pre registrovaných zákazníkov, oranžový pre neregistrovaných a červený pre administrátorov. S pomocou ikonky bude práca s modulmi jednoduchšia a prehľadnejšia.




V správe kupónov v admin sekcii Nastavenia sme zmenili funkciu "Zmazať kupón" na funkciu "Archivovať". Po archivácii kupónu sme tiež pridali možnosť vrátiť vybraný kupón do zoznamu medzi aktívne kupóny, čím bude umožnené zákazníkovi opätovné použitie kupónu. Môžete to využiť aj v prípadoch, keď potrebujete sfunkčniť už v minulosti deaktivovaný kupón. Aktiváciou archivovaných kupónov im systém napevno nastaví typ na hodnotu trvalý.




Funkcia prepojenia e-shop systému s Google Places API zvyšuje mieru správne vyplnených adries na všetkých mutáciách, ponúka zjednodušenie a zrýchlenie nákupného procesu a zvýšenie konverzií. Po vložení prvých 3 znakov do poľa s adresou (ulicou) v pokladni, sa zobrazí menu s výberom s položkami vyhovujúcimi hľadanému výrazu. Po vybraní konkrétnej adresy sa v pokladni automaticky doplní ulica s popisným číslom, mesto a PSČ.




Pripravili sme pre vás funkciu, prostredníctvom ktorej budete mať možnosť sledovať pre konkrétne produkty počty pridania do košíka a návštevy detailu produktu exportom priamo z administrácie e-shopu. Do štandardného a vlastného exportu produktov pribudnú 2 nové stĺpce s dátami o jednotlivých udalostiach. Budete si tak môcť štatistiky exportovať v CSV formáte a ďalej s nimi pohodlne pracovať ako s tabuľkou v programe Office.




Doprogramovali sme možnosť zobraziť na produktoch špeciálne štítky, napr. Ľudová voľba alebo Zlatá stredná cesta, podobne ako na Alze. Štítky sú použiteľné pri zoradení produktov podľa štandardného poradia, aby boli vždy na prvých miestach v kategórii. Pribudne vám tak ďalšia možnosť ako upozorniť na produkty, ktoré chcete predávať prioritne. Produkty môžete prostredníctvom štítkov odlíšiť na základe vybraných parametrov, aby zákazník získal základný prehľad a aby ste ho nenápadne naviedli k tomu správnemu produktu pre neho.




Funkcia bude užitočná hlavne pre e-shopy, ktoré vytvárajú dobropisy v administrácii a vedú si evidenciu pomocou manuálneho exportu dát z e-shop systému. V štandardnom exporte objednávok pribudnú 2 stĺpce s číslom a dátumom vytvorenia dobropisu. Budete tak mať okrem faktúr komplexný prehľad o dobropisovaných objednávkach.




V novej pokladni bude možné po implementácii funkcie nastaviť vlastný popisný text pre telefónne číslo. Môžete tam zákazníka informovať o správnom formáte, v akom má údaj vyplniť. Okrem toho sa po kliknutí do poľa automaticky doplní predvoľba podľa mutácie, na ktorej zákazník nakupuje, čím zákazníkovi uľahčíte vyplnenie tel. čísla a zároveň ho nasmerujete k použitiu preferovaného formátu.




Novinky - január 2020

Rozšírili sme možnosti hlavného administrátora, ktorý teraz môže povoliť prístup k admin sekcii Štatistiky aj ostatným adminom. Nastavenie je možné uskutočniť v admin sekcii Zákazníci v správe administrátorov pre každý účet zvlášť. Vybraní admini tak budú môcť vidieť podrobné štatistiky merané na strane e-shop systému a pracovať s nimi podľa potreby. Sekcia Štatistiky obsahuje grafy nových zákazníkov a objednávok, ako aj celkové príjmy.




Pre e-shopy s novým responzívnym dizajnom sme doprogramovali efektnú informáciu o sile hesla, ktoré zákazník píše do poľa v registračnom formulári. Počas písania sa pod heslom mení grafika s indikáciou sily hesla, ktorá zákazníka informuje o potrebe doplnenia hesla v záujme bezpečnosti. Po prejdení kurzorom ponad slovné vyjadrenie sily hesla sa zobrazí dodatočná informácia o type a množstve znakov, ktoré je potrebné použiť pre bezpečnejšie heslo. Ikonka oka v pravej časti umožňuje čitateľné zobrazenie vloženého hesla.




Implementovali sme novú verziu platieb cez TrustPay. Zákazníci môžu prostredníctvom novej platobnej brány platiť za tovary a služby online pohodlnejšie a zároveň bezpečnejšie. Namiesto presmerovania na platobnú bránu ostáva zákazník priamo na stránke obchodníka. Platobný formulár sa zobrazí ako pop-up okno, čo predstavuje predovšetkým časovú úsporu a komfort pri platbách. Okrem redizajnu platobnej brány sú notifikácie o platbách detailnejšie a zároveň viac prehľadné, čím poskytujú obchodníkom viac informácií o každej platbe.




Spolupracujete s prepravnou spoločnosťou SPS, ktorá je po odchode DHL najväčším súkromným hráčom na trhu balíkovej prepravy? V tom prípade určite oceníte export objednávok, ktorý Vám ušetrí čas pri podávaní zásielok. V admin sekcii Objednávky a faktúry pribudne tlačidlo na export CSV súboru kompatibilného so systémom SPS.




Do štandardného a vlastného exportu produktov sme pridali nové stĺpce s URL adresami vedľajších obrázkov produktu. URL bude vygenerovaná v samostatnom stĺpci pre každý obrázok. Funkcia je užitočná, ak chcete vašim odberateľom poskytnúť prístup k všetkým produktovým obrázkom a odberatelia preferujú formát CSV namiesto XML.




V rámci tohto doplnku si môže e-shop vybrať zahraničné telefónne číslo z ktorejkoľvek krajiny s lokálnou predvoľbou (napr. Česko +420, Maďarsko +36 atď.). Následne budú hovory, napr. od maďarských zákazníkov presmerované na e-shopom zvolené číslo, kde ich môže zákaznícka podpora prijímať. Zahraničné číslo prispieva ku kvalitnejšej lokalizácii e-shopu, zvyšuje dôveru zákazníkov a je častejšie využívané zákazníkmi na kontaktovanie. Viac informácií nájdete v našom App Store.




Pre e-shopy so starším responzívnym dizajnom sme pripravili funkciu, ktorá umožní zmenu množstva produktu v košíku pomocou tlačidiel plus a mínus. Zákazníkovi tak ušetríte čas, nakoľko bude môcť pridať a odobrať kusy produktov jednoduchým kliknutím, na rozdiel od nutnosti použiť klávesnicu a manuálne napísať požadovaný počet kusov, ako to bolo doteraz. Možnosť vpísania hodnoty ostane tiež zachovaná pre prípady nákupu väčších množstiev.




Ponúkame vám možnosť zobraziť v detaile produktu reálny počet predaných kusov. Návštevník tak bude tento produkt považovať za obľúbený u ostatných zákazníkov a bude viac motivovaný k jeho kúpe. Pri implementácii funkcie je možné nastaviť zobrazenie pre všetkých návštevníkov e-shopu, alebo len pre prihlásených administrátorov. Adminom môže funkcia poslúžiť k lepšiemu prehľadu o produktoch.




Novinky - december 2019

V admin sekcii Nastavenia, v časti Objednávky a faktúry, sme pridali možnosť dodatočného nastavenia k funkcii Doprava zdarma od určitej sumy objednávky. Aktuálne si môžete vybrať, či chcete brať do úvahy sumu objednávky pred uplatnením zľavového poukazu, alebo až po uplatnení. Doteraz systém vždy počítal s výslednou sumou, ktorú zákazník zaplatí. Nová možnosť nastavenia môže prispieť k vyššej spokojnosti zákazníkov.




Implementovali sme novú verziu platieb cez GoPay. Zákazníci pri platbe s Inline platobnou bránou zostávajú po celý čas na vašom webe. Proces platby sa tvári ako prirodzený krok objednávky a to má pozitívny vplyv na pomer úspešne dokončených objednávok. Inline platobná brána sa zobrazuje v priehľadnej vrstve nad vaším webom a teda nedochádza k žiadnemu presmerovaniu. Výhodou je taktiež možnosť čiastočne prispôsobiť vzhľad platobnej brány vašim firemným farbám.




V rámci zlepšenia možností automatizácie pri práci s objednávkami vám ponúkame novú funkciu. Pri zmene stavu objednávky máte aktuálne možnosť odoslať zákazníkovi šablónový e-mail s preddefinovanými informáciami pre konkrétny stav objednávky. Funkcia vám ušetrí jeden krok a bude stačiť zmena stavu objednávky a odoslanie e-mailu, bez nutnosti výberu šablóny - táto bude automaticky priradená podľa preddefinovaného kľúča.




V admin sekcii Objednávky a faktúry budú farebne odlíšené objednávky na firmu. Farebné označenie prispeje k prehľadnosti a uľahčí adminom prácu. Objednávka na právnickú osobu bude jednoznačne a rýchlo identifikovateľná, čo pomôže hlavne e-shopom, ktoré venujú firemným objednávkam špeciálnu pozornosť. Úprava tiež pomôže pri kontrole objednávok zo zahraničia v súvislosti s nákupom bez DPH.




Získajte spätnú väzbu od zákazníkov a zvýšte si obrat z Pricemania.sk. Pricemania prechádza veľkou prestavbou celého ekosystému. Jednou z prvých služieb, ktorá dostala novú podobu, je služba Overený obchod. Vďaka nej získate spätnú väzbu po nákupe od vašich zákazníkov a najmä viete sa odlíšiť od konkurencie na detaile produktu na www.pricemania.sk. Nazbieraním dostatočného počtu a celkovej známky od zákazníkov totiž môžete získať zlatý certifikát, ktorý si následne viete zobraziť formou widgetu na stránke e-shopu a navyše získate aj certifikát A4 vo fyzickej podobe + samolepky s logom Overený obchod do vašich prevádzok. Ocenenie má pozitívny vplyv na dôveryhodnosť e-shopu pre nových zákazníkov a tým pádom aj na mieru konverzie. Službu si viete aktivovať bezplatne.




Ponúkame vám nový spôsob exportu produktov, spolu s ich náhľadovými obrázkami. V admin sekcii Produkty v časti Exporty sme do funkcie vlastného exportu produktov doprogramovali nové možnosti konfigurácie. Budete mať možnosť spolu s kódom produktu exportovať náhľad hlavného obrázka a parametre v XLSX formáte. Funkciu môžete využiť predovšetkým v prípade, ak chcete vašim odberateľom poskytnúť zoznam produktov, ktoré ponúkate v rámci B2B predaja.




Ak používate na e-shope nadpisy kategórií, ktoré sa líšia od ich názvu, určite oceníte nové možnosti vyhľadávania. V rámci funkcie rozšíreného vyhľadávania vo výrobcoch a kategóriách z App Store, bude možné, na základe novej funkcionality, vyhľadávať aj v nadpisoch kategórií. Vo výsledkoch vyhľadávania sa následne môže zobrazovať nadpis alebo názov, podľa vášho uváženia.




Vo filtri v admin sekcii Objednávky a faktúry sme upravili zobrazenie platieb a dopráv. Aktuálne ich po kliknutí na filter nájdete prehľadnejšie zobrazené v dvoch stĺpcoch. Úprava pomôže najmä e-shopom, ktoré používajú veľké množstvo dopráv a platieb, nakoľko sa všetky položky zobrazia na jednej strane a proces filtrovania sa tým urýchli.




Pre všetky e-shopy sme v navigácii v detaile produktu prestali zobrazovať odkaz na úvodnú stránku. Navigáciu sme tak skrátili, čo je výhodné hlavne z pohľadu responzívneho zobrazenia, kde sme ušetrili priestor. Obrázok produktu, ako aj ďalšie podstatné informácie o produkte, sa tak posunú na stránke vyššie. Zákazník sa na úvodnú stránku stále môže dostať kliknutím na logo e-shopu.




Do admin sekcie Objednávky a faktúry sme doprogramovali možnosť filtrovania podľa dátumu dobropisu. Funkcia vám zjednoduší a urýchli prácu s dobropismi. Filtrovanie funguje rovnako ako pre faktúry a máte možnosť vybrať dobropisy za pevne definované obdobie alebo manuálne nastaviť časové rozpätie podľa potreby. Po nastavení filtra sa zobrazia objednávky s dobropismi, ktoré spĺňajú podmienku.




Ponúkame vám možnosť implementácie jednoriadkovej informačnej lišty v hornej časti stránky, podobne ako na Alze. Lišta môže slúžiť na informovanie zákazníkov o rôznych špeciálnych akciách (Vianočné akcie, Deň dopravy zdarma…) a bude naštýlovaná s ohľadom na dizajn e-shopu. Akciu prezentovanú v takejto forme zákazník zaregistruje s väčšou pravdepodobnosťou, ako v prípade samostatného banneru na úvodnej stránke. Lišta bude vytvorená ako samostatný modul s možnosťou všetkých štandardných nastavení.




V aktuálnom zdieľanom vývoji vám ponúkame možnosť zvýšenia miery správne vyplnených adries, zjednodušenie a zrýchlenie nákupného procesu a zvýšenie konverzií prostredníctvom Google Places API. Po vložení prvých 3 znakov do poľa s adresou (ulicou) v pokladni, sa zobrazí menu s výberom s položkami vyhovujúcimi hľadanému výrazu. Po vybraní konkrétnej adresy zo zobrazeného menu sa v pokladni automaticky doplní ulica s popisným číslom, mesto a PSČ. V čase odoslania newslettera je cena 17$/1000 requestov po vyčerpaní voľného mesačného kreditu v hodnote 200$. To znamená prvých približne 11000 requestov každý mesiac zadarmo.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem