• Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - november 2019

Ako zvýšite váš predaj, priemernú hodnotu objednávky či mieru konverzie? Pomocou umelej inteligencie doplnku QuarticOn. Nástroj sleduje a spoznáva správanie sa návštevníka na webe. Následne preňho inteligentne optimalizuje obsah v celom e-shope. Personalizuje mu nielen ponuku produktov, ale aj bannerov či kontextových okien. Zákazníkovi zobrazuje iba obsah, ktorý ho skutočne zaujíma. Ste zvedavý, čo všetko QuarticOn dokáže?




Pri informovaní zákazníka o zmene stavu objednávky môžete e-maily doplniť o relevantné informácie s použitím vybraných premenných. Funkcia sa týka pevného textu e-mailov o zmene stavu Objednávky, ktorý môžete zmeniť v nastaveniach stavu objednávky. Nebude nutné posielať zákazníkovi samostatný e-mail s informáciami. Ak zákazník ešte nezaplatil, môžete ho odkázať na detail objednávky a pripomenúť zvolený typ platby, prípadne personalizovať e-mail použitím mena, priezviska, adresy alebo spôsobu dopravy.




Ušetrite čas pri nastavovaní dostupnosti produktov. Pre všetky e-shopy sme spustili funkciu, pomocou ktorej môžete vykonať hromadnú úpravu. Po označení aspoň jedného produktu v admin sekcii Produkty sa zobrazí viacero možností hromadných zmien, vrátane zmeny dostupnosti. V rámci funkcie je tiež možné hromadne zmeniť dostupnosť aj variantom jednotlivých produktov, ak sú vytvorené.




V admin sekcii Produkty, pribudne v modálnom okne pre hromadnú zmenu cien zaškrtávacie tlačidlo. Pri označenom tlačidle sa po zmene cien výsledná cena automaticky zaokrúhli nahor na 99 centov. Budete tak môcť používať hromadné preceňovanie cez percetuálne zmeny s výslednými lákavými cenami. Nastavenie je funkčné iba pre meny, ktorých ceny sú zaokrúhľované na 2 desatinné miesta.




Chcete svojim B2B partnerom ponúknuť jednoduché riešenie pre stiahnutie obrázkov konkrétnych produktov bez vodoznakov? V detaile produktu budú zobrazené 2 tlačidlá - na stiahnutie hlavného obrázka produktu a na stiahnutie všetkých obrázkov produktu. Obrázky na stiahnutie budú čisté bez vodoznaku a vaši partneri tak môžu obrázky ďalej použiť pre ich vlastnú potrebu. Funkciu môžete využiť na ľahšie stiahnutie obrázkov, aj keď vodoznaky nepoužívate, špeciálne ak máte pri produktoch veľa vedľajších obrázkov.




Novinky - október 2019

Ak v rámci vašej cenovej politiky používate funkciu hromadnej zmeny cien produktov, ponúkame vám rozšírenie funkcionality pre urýchlenie práce a zníženie počtu úkonov administrátora. V admin sekcii Produkty v modálnom okne hromadnej zmeny cien bude upravené rolovacie menu na menu s viacnásobným výberom, pričom bude možné preceniť produkty pre ľubovoľné zákaznícke skupiny, aj viaceré naraz.




Pre e-shopy s rumunskou mutáciou sme naprogramovali novú funkciu v logistickej oblasti. Môžeme vám ponúknuť nový CSV export pre zásielkovú spoločnosť Urgent Cargus, ktorá je súkromným logistickým operátorom so základňou v Rumunsku. Doručuje balíky na akékoľvek miesto v tomto štáte a znalosťou miestnych pomerov a pokročilým technickým zabezpečením môže prispieť k zvýšeniu miery správneho doručenia vášho tovaru.




Pre jednoduchšiu správu produktov vám ponúkame možnosť manuálneho exportu stromu kategórií. Využitie nájdete hlavne pri štandardnom importe produktov, keď budete chcieť produkty zaradiť priamo do kategórií. V exportovanom CSV súbore nájdete okrem názvu aj ID kategórií, ktoré sú pre správny import nevyhnutné. Exportovaná bude aj celá cesta kategórie vrátane jej nadradených kategórií. Tlačidlo na export sa bude nachádzať v admin sekcii Produkty v časti Exporty.




Všetkým klientom, ktorí používali Instawidget, sme implementovali vylepšené prepojenie na Instagram cez API. Využívame tak priame napojenie a nie je nutné spoliehať sa na služby 3. strán. Všetky nové implementácie prepojenia e-shopu s Instagramom sú cez API a zákazníci si budú môcť naplno užívať vašu galériu a nechať sa ňou inšpirovať.




Funkcia pridáva do úpravy objednávky do časti "História zmien objednávky" meno a priezvisko administrátora, ktorý vykonal zmenu objednávky. Zaznamenávané sú všetky zmeny objednávok jednotlivými administrátormi, napríklad zmena položiek objednávky, cien, poštovného, stavu objednávky atď. Využitím aplikácie získate okamžitý prehľad o administrátoroch a úpravách, ktoré boli v rámci objednávky realizované.




Ak doručujete tovar aj do iných krajín ako je doména vášho e-shopu a chcete mať o týchto objednávkach lepší prehľad, nová funkcia vás na ne upozorní. V admin sekcii Objednávka a faktúry budú nákupy zo zahraničia označené ikonkou a jednoducho rozpoznateľné. V prípade viacjazyčných e-shopov funkcia berie do úvahy všetky mutácie a takisto porovnáva krajinu doručenia s krajinou domény, na ktorej bol nákup uskutočnený.




Ponúkame vám nový jednoduchý spôsob párovania platieb na e-shope. V admin sekcii Objednávky a faktúry pribudne nové tlačidlo na import CSV súboru, v ktorom budú dva stĺpce - číslo objednávky a suma. Ak nastane v objednávkach zhoda oboch dát, bude zmenený stav objednávky podľa nastavenia a do histórie objednávky bude pridaný záznam. Po importe CSV bude zobrazené modálne okno s prehľadom spárovaných a nespárovaných dát a tieto informácie budú administrátorovi odoslané aj e-mailom. V admin sekcii Nastavenia bude možné nastaviť viac parametrov aplikácie.




Novinky - september 2019

Automatická správa produktových skupín Akcia a Novinka ušetrí čas administrátorom a budú sa môcť sústrediť na zložitejšie úlohy. Budete si môcť zadefinovať čas v dňoch od založenia, počas ktorého je produkt považovaný za novinku a rozdiel medzi bežnou a predajnou cenou produktu, pri ktorom je produkt akciový. Priradenie a vyradenie zo skupín potom prebehne automaticky podľa zadaných podmienok.




V záujme ušetrenia miesta na stránke vám ponúkame možnosť zobrazenia viacerých modulov Skupina produktov v jednom združenom module s možnosťou prepínania. Zákazník si tak bude môcť na tom istom mieste bez ďalšieho posunu stránky prezrieť novinky, výpredajové alebo najpredávanejšie produkty. Pri tovare s oblečením môžete týmto spôsobom odlíšiť napr. pánske a dámske skupiny produktov.




Umožnite zákazníkom dokončiť nákup v režime s 0% DPH s automatickým overením platnosti IČ DPH priamo v pokladni e-shopu. Po vyplnení IČ DPH v pokladni e-shopu sa na pozadí skontroluje platnosť cez službu VIES a v prípade pozitívnej odozvy sa automaticky obnoví časť súhrnu objednávky, s tým, že nové ceny budú už mať 0% DPH. V admin sekcii Objednávky a faktúry budú všetky objednávky, ktoré boli zrealizované v režime s 0% DPH, označené ikonkou. Administrátor bude mať možnosť v úprave objednávky zobraziť a obnoviť kompletný záznam z overenia IČ DPH službou VIES.




Pre e-shopy, ktoré majú viac ako jednu jazykovú mutáciu, sme upravili možnosť jednoduchého prekladu čitateľnej URL po kliknutí na vlajku. Preklad aktuálne funguje prostredníctvom API prepojenia s automatickým prekladačom od Microsoft. Úpravou sa zrýchli proces vytvárania nových článkov, nakoľko nebude nutné manuálne vypĺňať URL adresu.




Pre všetky e-shopy s funkciou kontroly skladu sme spustili úpravu, ktorou sa produkty pripočítajú naspäť na sklad pri akomkoľvek stave s negatívnym významom. Po zmene z negatívneho stavu na neutrálny alebo pozitívny, budú produkty zo skladu odpočítané, ako to bolo pôvodne pri zmene zo stavu X (Objednávka zrušená).




Uľahčite a zrýchlite si prácu pri expedovaní objednávok! Ak využívate alebo chcete využívať prepravu od spoločnosti GEIS, ponúkame Vám automatické API prepojenie s ich systémom G-Service. Objednávky tak jednoducho expedujete niekoľkými kliknutiami myši. V admin sekcii Objednávky a faktúry pribudnú tlačidlá na export a storno zásielok, a tiež generovanie štítkov a predávacích protokolov. Pri vytváraní zásielok budete mať možnosť prehľadne definovať parametre (napr. dátum zvozu) v modálnom okne. V administrácii tiež pribudne možnosť filtrovať objednávky podľa dátumu zvozu.




Všetky zmeny v najnovšej verzii Zásielkovne sú smerované k zvýšeniu komfortu zákazníka. Nová verzia dokáže zobraziť polohu zákazníka a zároveň zoradí odberné miesta podľa vzdialenosti od nájdenej alebo zvolenej polohy. Poskytuje detailnejšie a aktuálne dáta o odbernom mieste, vrátane informácie o vyššej vyťaženosti alebo uzavretia z technických príčin. Systém si tiež pamätá posledný výber zákazníka a ponúkne mu túto možnosť.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem