• Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - október 2019

Všetkým klientom, ktorí používali Instawidget, sme implementovali vylepšené prepojenie na Instagram cez API. Využívame tak priame napojenie a nie je nutné spoliehať sa na služby 3. strán. Všetky nové implementácie prepojenia e-shopu s Instagramom sú cez API a zákazníci si budú môcť naplno užívať vašu galériu a nechať sa ňou inšpirovať.




Funkcia pridáva do úpravy objednávky do časti "História zmien objednávky" meno a priezvisko administrátora, ktorý vykonal zmenu objednávky. Zaznamenávané sú všetky zmeny objednávok jednotlivými administrátormi, napríklad zmena položiek objednávky, cien, poštovného, stavu objednávky atď. Využitím aplikácie získate okamžitý prehľad o administrátoroch a úpravách, ktoré boli v rámci objednávky realizované.




Ak doručujete tovar aj do iných krajín ako je doména vášho e-shopu a chcete mať o týchto objednávkach lepší prehľad, nová funkcia vás na ne upozorní. V admin sekcii Objednávka a faktúry budú nákupy zo zahraničia označené ikonkou a jednoducho rozpoznateľné. V prípade viacjazyčných e-shopov funkcia berie do úvahy všetky mutácie a takisto porovnáva krajinu doručenia s krajinou domény, na ktorej bol nákup uskutočnený.




Ponúkame vám nový jednoduchý spôsob párovania platieb na e-shope. V admin sekcii Objednávky a faktúry pribudne nové tlačidlo na import CSV súboru, v ktorom budú dva stĺpce - číslo objednávky a suma. Ak nastane v objednávkach zhoda oboch dát, bude zmenený stav objednávky podľa nastavenia a do histórie objednávky bude pridaný záznam. Po importe CSV bude zobrazené modálne okno s prehľadom spárovaných a nespárovaných dát a tieto informácie budú administrátorovi odoslané aj e-mailom. V admin sekcii Nastavenia bude možné nastaviť viac parametrov aplikácie.




Automatická správa produktových skupín Akcia a Novinka ušetrí čas administrátorom a budú sa môcť sústrediť na zložitejšie úlohy. Budete si môcť zadefinovať čas v dňoch od založenia, počas ktorého je produkt považovaný za novinku a rozdiel medzi bežnou a predajnou cenou produktu, pri ktorom je produkt akciový. Priradenie a vyradenie zo skupín potom prebehne automaticky podľa zadaných podmienok.




V záujme ušetrenia miesta na stránke vám ponúkame možnosť zobrazenia viacerých modulov Skupina produktov v jednom združenom module s možnosťou prepínania. Zákazník si tak bude môcť na tom istom mieste bez ďalšieho posunu stránky prezrieť novinky, výpredajové alebo najpredávanejšie produkty. Pri tovare s oblečením môžete týmto spôsobom odlíšiť napr. pánske a dámske skupiny produktov.




Umožnite zákazníkom dokončiť nákup v režime s 0% DPH s automatickým overením platnosti IČ DPH priamo v pokladni e-shopu. Po vyplnení IČ DPH v pokladni e-shopu sa na pozadí skontroluje platnosť cez službu VIES a v prípade pozitívnej odozvy sa automaticky obnoví časť súhrnu objednávky, s tým, že nové ceny budú už mať 0% DPH. V admin sekcii Objednávky a faktúry budú všetky objednávky, ktoré boli zrealizované v režime s 0% DPH, označené ikonkou. Administrátor bude mať možnosť v úprave objednávky zobraziť a obnoviť kompletný záznam z overenia IČ DPH službou VIES.




Novinky - september 2019

Pre e-shopy, ktoré majú viac ako jednu jazykovú mutáciu, sme upravili možnosť jednoduchého prekladu čitateľnej URL po kliknutí na vlajku. Preklad aktuálne funguje prostredníctvom API prepojenia s automatickým prekladačom od Microsoft. Úpravou sa zrýchli proces vytvárania nových článkov, nakoľko nebude nutné manuálne vypĺňať URL adresu.




Pre všetky e-shopy s funkciou kontroly skladu sme spustili úpravu, ktorou sa produkty pripočítajú naspäť na sklad pri akomkoľvek stave s negatívnym významom. Po zmene z negatívneho stavu na neutrálny alebo pozitívny, budú produkty zo skladu odpočítané, ako to bolo pôvodne pri zmene zo stavu X (Objednávka zrušená).




Uľahčite a zrýchlite si prácu pri expedovaní objednávok! Ak využívate alebo chcete využívať prepravu od spoločnosti GEIS, ponúkame Vám automatické API prepojenie s ich systémom G-Service. Objednávky tak jednoducho expedujete niekoľkými kliknutiami myši. V admin sekcii Objednávky a faktúry pribudnú tlačidlá na export a storno zásielok, a tiež generovanie štítkov a predávacích protokolov. Pri vytváraní zásielok budete mať možnosť prehľadne definovať parametre (napr. dátum zvozu) v modálnom okne. V administrácii tiež pribudne možnosť filtrovať objednávky podľa dátumu zvozu.




Všetky zmeny v najnovšej verzii Zásielkovne sú smerované k zvýšeniu komfortu zákazníka. Nová verzia dokáže zobraziť polohu zákazníka a zároveň zoradí odberné miesta podľa vzdialenosti od nájdenej alebo zvolenej polohy. Poskytuje detailnejšie a aktuálne dáta o odbernom mieste, vrátane informácie o vyššej vyťaženosti alebo uzavretia z technických príčin. Systém si tiež pamätá posledný výber zákazníka a ponúkne mu túto možnosť.




Ponúkame Vám rozšírenie funkcie automatických kupónov. Pripomeňte zákazníkom možnosť využitia kupónov, ktoré ste im poslali na základe ich poslednej dokončenej objednávky a zvýšte pravdepodobnosť ďalšieho nákupu. Zákazníkom príde pripomienkový e-mail určený počet dní pred vypršaním platnosti kupónu, spolu so všetkými dôležitými informáciami.




Zabezpečte správne zaslanie balíka kuriérom - vďaka presne vyplnenej adrese. V pokladni pribudne nové pole, do ktorého zákazník vpíše popisné číslo domu. Pole bude povinné a ak ho zákazník nevyplní, bude na to upozornený a nebude mu umožnené dokončiť objednávku. Zaistite tak sebe aj vášmu zákazníkovi kvalitnejšie vybavenie objednávky.




Novinky - august 2019

Pomocou tejto funkcie môžete zákazníkom poskytnúť presnejšie informácie o predpokladanom dátume dodania. V systéme pribudne nová kontrola skladu, ktorá sa bude spúšťať pri pridávaní produktov/variantov do košíka, v nákupnom košíku, v pokladni a pri potvrdení objednávky. Kontrola overí aktuálne stavy na internom a dodávateľskom sklade a na základe pevne definovaných podmienok zobrazí zákazníkovi predpokladaný dátum dodania.




Vo formulároch v pokladni, pri registrácii nového zákazníka a pri vyžiadaní nového hesla k existujúcemu účtu bude odstránená všetka diakritika z vyplnených e-mailových adries. Zvýši sa tak komfort zákazníkov, nakoľko sa nebudú musieť zdržiavať dodatočnou opravou prípadných preklepov a do e-shopu sa budú dostávať správne dáta.




Pridali sme dodatočnú kontrolu pri zmene typu položky parametra napr. z "Rolovacie menu s výberom" na "Jednoriadkové textové pole". Po zmene na iný typ sa automaticky odstránia všetky hodnoty parametra a všetky väzby na produkty, preto sa vám, pri pokuse o uloženie zmeny, zobrazí vyskakovacie okno s informáciou o väzbách na produkty a so žiadosťou o potvrdenie odstránenia všetkých hodnôt a väzieb.




Pokiaľ využívate účtovný program ANS, ponúkame vám možnosť automatického prepojenia e-shopu s týmto systémom cez API. E-shop bude pravidelne importovať aktuálne množstvá produktov a variantov na sklade a ich ceny. Takisto je súčasťou prepojenia prenos objednávok z e-shopu do ANS a v prípade záujmu aj prenos zákazníkov z ANS. Automatizáciou prepojenia s účtovným systémom ušetríte vašim administrátorom veľa času, ktorý budú môcť využiť pri iných činnostiach.




V admin časti Zákazníci v správe administrátorov pribudne nová možnosť nastavenia práv prístupu (povolených sekcií). Hlavný admin bude môcť povoliť zobrazenie a správu reklamácií vybraným administrátorom, pričom ostatní nebudú mať k reklamáciám prístup. Okrem toho bude možné napevno nastaviť konkrétnemu administrátorovi zákaz úpravy reklamácií. To môžete využiť v prípade, že chcete, aby mal admin o reklamáciách prehľad, ale nemohol ich upravovať.




Ak využívate funkciu strážneho psa, určite vás poteší možnosť rozšírenia funkcionality o sledovanie variantov. Do vyskakovacieho okna nastavenia Strážneho psa pribudne možnosť výberu konkrétneho variantu. Po zmene skladovej zásoby alebo ceny bude zákazník o zmene informovaný e-mailom. Uplatnenie funkcie sa tak rozširuje aj na e-shopy s variantným tovarom, špeciálne ak máte odlišné ceny pre jednotlivé varianty.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem