Spoločnosť CREATIVE sites je Vám aj v tomto období na 100% k dispozícii a poskytuje všetky služby - pomáhame e-shopom úspešne rásť  ★

  • Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - máj 2020

Redizajnovali sme textové pole s 301 presmerovaniami v admin sekcii Nastavenia. Nový dizajn sa zobrazuje e-shopom s menej ako 5000 záznamami a už na prvý pohľad je pole prehľadnejšie. Hlavnou funkčnou zmenou je, že ak sa v textovom poli nachádza pri uložení chyba, administrátor bude automaticky presunutý na daný zvýraznený riadok. Pre lepšiu prehľadnosť sme pridali číslovanie a farebné odlíšenie párnych a nepárnych riadkov.




Zvýšili sme rýchlosť práce v admine v prípade, že administrátor pracuje s väčším zoznamom (napr. 500) produktov a má zapnutý mód zobrazenia produktov aj s ich obrázkami. Vyšší počet obrázkov je načítavaný tzv. metódou Lazyload - tzn. že sú vykreslené až pri ich skutočnom zobrazení v rámci zoznamu.




Zapracovali sme zmeny pre lepšiu použiteľnosť WYSIWYG editora pri obsahových úpravách. Zväčšili sme výšku editora na 2-násobok pôvodnej hodnoty, aby administrátor videl väčšiu časť upravovaného obsahu. V prípade práce v maximalizovanom okne editora máte k dispozícii nové tlačidlá na uloženie alebo zrušenie zmien.




Informujte svojich zákazníkov o zmene stavu objednávky praktickou SMS. V administrácii v úprave stavu objednávky bude možnosť nastaviť text SMS-ky aj s použitím vybraných premenných. Po zmene stavu objednávky do definovaného stavu bude umožnené zaslanie SMS zákazníkovi. Takisto bude možné odoslať SMS viacerým zákazníkom naraz pri hromadnej zmene stavu objednávok. Viac informácií nájdete v našom App Store.




Pridali sme do ponuky novú komplexnú vietnamskú jazykovú mutáciu (používa viac ako 120 pridaných diakritických znakov). Pod jednou administráciou máte teraz možnosť prevádzky e-shopu na 16 trhoch (slovenský, český, maďarský, rakúsky, poľský, rumunský, bulharský, nemecký, anglický, španielsky, holandský, švédsky, ruský, chorvátsky, slovinský a vietnamský).




Do vlastného exportu produktov sme doprogramovali možnosť exportovať popis produktu v HTML. Funkciu využijete v prípade, že si vytvárate vlastné popisy produktov v HTML, alebo ich importujete od dodávateľa a chcete k nim mať jednoduchý prístup. Napríklad vtedy, keď plánujete expanziu na nový trh a potrebujete popisy zaslať na preklad externej firme.




Ponúkame Vám možnosť využívať funkciu na vrátenie peňazí pri platbách cez CardPay. V úprave objednávky pribudne tlačidlo na vrátenie ľubovoľnej sumy, nižšej alebo rovnakej ako bola zaplatená (prípadne ešte nevrátená). Po kliknutí sa zobrazí dialógové okno s možnosťou zadať želanú sumu na vrátenie. Ak akciu potvrdíte, prebehne kontrola na strane platobnej brány a peniaze budú pripísané naspäť na účet zákazníka.




V admin sekcii Produkty sme pridali možnosť zobraziť ikonku pri nepredajných produktoch. Produkty, ktoré zákazníci nemôžu nakúpiť, rozpoznáte bez nutnosti navštíviť úpravu produktu. Využiť to môžete hlavne v prípade, že produktom často meníte nastavenie predajnosti a potrebujete získať rýchlo prehľad napr. po vyfiltrovaní produktov z konkrétnej kategórie.




Novinky - apríl 2020

V spolupráci s naším novým partnerom, platobnou bránou Paylike, sme si pre vás pripravili zaujímavú akciu. Ak sa rozhodnete pre túto platobnú bránu, prvých 5 000 €, ktoré vám vaši zákazníci zaplatia cez platobnú bránu, bude bez poplatku. Po prečerpaní limitu sa bude účtovať štandardný poplatok. Vytvorenie účtu s platobnou bránou Paylike je zadarmo a s bránou sa nespájajú žiadne mesačné poplatky.




Redizajnovali sme modálne okno v admin sekcii Objednávky a faktúry, ktoré sa zobrazí pri úprave faktúr a dobropisov. Okrem nového vzhľadu ponúka vyššiu spoľahlivosť a funkčnosť jednotlivých položiek. Novinkou tiež je, že okno zostáva otvorené aj po výbere ktorejkoľvek z možností s výnimkou zaslania faktúry/dobropisu e-mailom a ich zmazania, čím bola zvýšená prehľadnosť pri práci s faktúrami a dobropismi.




Pre docielenie lepšej prehľadnosti sme redizajnovali výsuvné menu pre importy a exporty v admin sekciách Produkty a Objednávky a faktúry. Všetky jednotlivé importy a exporty sme umiestnili do jedného poľa pre každú z týchto funkcií. K prehľadnosti prispieva aj lepšie odsadenie textu a farebné retina-ready ikonky v krivkách.




Do štandardného exportu objednávok sme doprogramovali nový stĺpec Zákaznícka skupina. Stĺpec sa bude nachádzať v súbore orders.csv. Funkciu využijete hlavne v prípade, že máte zákazníkov rozdelených do viacerých zákazníckych skupín (napr. VO, díleri, zákazníci) a potrebujete podľa nich triediť objednávky. Taktiež môže nový údaj poslúžiť k presnejšej evidencii alebo analýze v externom nástroji.




Pre potreby zdieľania vašich kategórií alebo úvodnej stránky na Facebooku, sme vyvinuli novú funkciu, ktorá zabezpečí väčšiu kontrolu nad zdieľaným obsahom. Budete mať možnosť zobrazovať na FB konkrétny obrázok, ktorý vyberiete vy. Aktuálne obrázky vyberá algoritmus Facebooku. Pre úvodnú stránku si obrázok nahráte do správy súborov v administrácii a pre kategórie budú použité obrázky nahraté v úprave kategórie.




Ponúkame vám novú príležitosť, ako zlákať zákazníkov na okamžitú platbu. V Nastaveniach pribudnú nové polia, do ktorých môžete vložiť ľubovoľné hodnoty pre dopravu zadarmo, keď si zákazník vyberie okamžitú platbu. V pokladni sa bude následne suma za dopravu automaticky prepočítavať podľa nových podmienok. Zákazník môže napríklad získať dopravu zadarmo aj pri nižšej sume nákupu ako štandardne, ak si vyberie platbu vopred.




Novinky - marec 2020

Ak na e-shope využívate funkciu autorizácie platby, určite oceníte možnosť opakovaného odoslania e-mailu s potvrdením. Môže sa stať, že zákazník si prvý e-mail nevšimne a bude vás kontaktovať s požiadavkou na autorizáciu. Aby sme adminom uľahčili prácu, bude možné odznačiť príznak o autorizácii v úprave objednávky a následne jednoducho odoslať e-mail znova štandardným postupom.




Funkcia ponúka možnosť zapnúť funkciu kontroly skladu pre vybranú skupinu produktov. Využijete ju, ak máte na e-shope množinu produktov, ktoré by ste potrebovali zverejňovať a skrývať na základe stavu na sklade, ale väčšinu produktov chcete predávať aj pri nulovej zásobe. Mohlo by ísť napríklad o "bazárové" produkty, limitované edície a podobne. V tomto režime by sa produkty pri ich vypredaní automaticky skrývali.




Do hlavičky modulov v admin sekcii Obsah sme pridali informáciu o tom, komu sa modul zobrazuje. Pribudla farebná ikonka panáčika, ktorá sa zobrazí, keď modul nie je zverejnený pre všetkých užívateľov, ale iba pre špecifickú skupinu. Modrý panáčik znázorňuje zobrazenie pre registrovaných zákazníkov, oranžový pre neregistrovaných a červený pre administrátorov. S pomocou ikonky bude práca s modulmi jednoduchšia a prehľadnejšia.




V správe kupónov v admin sekcii Nastavenia sme zmenili funkciu "Zmazať kupón" na funkciu "Archivovať". Po archivácii kupónu sme tiež pridali možnosť vrátiť vybraný kupón do zoznamu medzi aktívne kupóny, čím bude umožnené zákazníkovi opätovné použitie kupónu. Môžete to využiť aj v prípadoch, keď potrebujete sfunkčniť už v minulosti deaktivovaný kupón. Aktiváciou archivovaných kupónov im systém napevno nastaví typ na hodnotu trvalý.




Funkcia prepojenia e-shop systému s Google Places API zvyšuje mieru správne vyplnených adries na všetkých mutáciách, ponúka zjednodušenie a zrýchlenie nákupného procesu a zvýšenie konverzií. Po vložení prvých 3 znakov do poľa s adresou (ulicou) v pokladni, sa zobrazí menu s výberom s položkami vyhovujúcimi hľadanému výrazu. Po vybraní konkrétnej adresy sa v pokladni automaticky doplní ulica s popisným číslom, mesto a PSČ.




Pripravili sme pre vás funkciu, prostredníctvom ktorej budete mať možnosť sledovať pre konkrétne produkty počty pridania do košíka a návštevy detailu produktu exportom priamo z administrácie e-shopu. Do štandardného a vlastného exportu produktov pribudnú 2 nové stĺpce s dátami o jednotlivých udalostiach. Budete si tak môcť štatistiky exportovať v CSV formáte a ďalej s nimi pohodlne pracovať ako s tabuľkou v programe Office.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem