• Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - december 2019

V admin sekcii Nastavenia, v časti Objednávky a faktúry, sme pridali možnosť dodatočného nastavenia k funkcii Doprava zdarma od určitej sumy objednávky. Aktuálne si môžete vybrať, či chcete brať do úvahy sumu objednávky pred uplatnením zľavového poukazu, alebo až po uplatnení. Doteraz systém vždy počítal s výslednou sumou, ktorú zákazník zaplatí. Nová možnosť nastavenia môže prispieť k vyššej spokojnosti zákazníkov.




Implementovali sme novú verziu platieb cez GoPay. Zákazníci pri platbe s Inline platobnou bránou zostávajú po celý čas na vašom webe. Proces platby sa tvári ako prirodzený krok objednávky a to má pozitívny vplyv na pomer úspešne dokončených objednávok. Inline platobná brána sa zobrazuje v priehľadnej vrstve nad vaším webom a teda nedochádza k žiadnemu presmerovaniu. Výhodou je taktiež možnosť čiastočne prispôsobiť vzhľad platobnej brány vašim firemným farbám.




V rámci zlepšenia možností automatizácie pri práci s objednávkami vám ponúkame novú funkciu. Pri zmene stavu objednávky máte aktuálne možnosť odoslať zákazníkovi šablónový e-mail s preddefinovanými informáciami pre konkrétny stav objednávky. Funkcia vám ušetrí jeden krok a bude stačiť zmena stavu objednávky a odoslanie e-mailu, bez nutnosti výberu šablóny - táto bude automaticky priradená podľa preddefinovaného kľúča.




V admin sekcii Objednávky a faktúry budú farebne odlíšené objednávky na firmu. Farebné označenie prispeje k prehľadnosti a uľahčí adminom prácu. Objednávka na právnickú osobu bude jednoznačne a rýchlo identifikovateľná, čo pomôže hlavne e-shopom, ktoré venujú firemným objednávkam špeciálnu pozornosť. Úprava tiež pomôže pri kontrole objednávok zo zahraničia v súvislosti s nákupom bez DPH.




Získajte spätnú väzbu od zákazníkov a zvýšte si obrat z Pricemania.sk. Pricemania prechádza veľkou prestavbou celého ekosystému. Jednou z prvých služieb, ktorá dostala novú podobu, je služba Overený obchod. Vďaka nej získate spätnú väzbu po nákupe od vašich zákazníkov a najmä viete sa odlíšiť od konkurencie na detaile produktu na www.pricemania.sk. Nazbieraním dostatočného počtu a celkovej známky od zákazníkov totiž môžete získať zlatý certifikát, ktorý si následne viete zobraziť formou widgetu na stránke e-shopu a navyše získate aj certifikát A4 vo fyzickej podobe + samolepky s logom Overený obchod do vašich prevádzok. Ocenenie má pozitívny vplyv na dôveryhodnosť e-shopu pre nových zákazníkov a tým pádom aj na mieru konverzie. Službu si viete aktivovať bezplatne.




Ponúkame vám nový spôsob exportu produktov, spolu s ich náhľadovými obrázkami. V admin sekcii Produkty v časti Exporty sme do funkcie vlastného exportu produktov doprogramovali nové možnosti konfigurácie. Budete mať možnosť spolu s kódom produktu exportovať náhľad hlavného obrázka a parametre v XLSX formáte. Funkciu môžete využiť predovšetkým v prípade, ak chcete vašim odberateľom poskytnúť zoznam produktov, ktoré ponúkate v rámci B2B predaja.




Ak používate na e-shope nadpisy kategórií, ktoré sa líšia od ich názvu, určite oceníte nové možnosti vyhľadávania. V rámci funkcie rozšíreného vyhľadávania vo výrobcoch a kategóriách z App Store, bude možné, na základe novej funkcionality, vyhľadávať aj v nadpisoch kategórií. Vo výsledkoch vyhľadávania sa následne môže zobrazovať nadpis alebo názov, podľa vášho uváženia.




Vo filtri v admin sekcii Objednávky a faktúry sme upravili zobrazenie platieb a dopráv. Aktuálne ich po kliknutí na filter nájdete prehľadnejšie zobrazené v dvoch stĺpcoch. Úprava pomôže najmä e-shopom, ktoré používajú veľké množstvo dopráv a platieb, nakoľko sa všetky položky zobrazia na jednej strane a proces filtrovania sa tým urýchli.




Pre všetky e-shopy sme v navigácii v detaile produktu prestali zobrazovať odkaz na úvodnú stránku. Navigáciu sme tak skrátili, čo je výhodné hlavne z pohľadu responzívneho zobrazenia, kde sme ušetrili priestor. Obrázok produktu, ako aj ďalšie podstatné informácie o produkte, sa tak posunú na stránke vyššie. Zákazník sa na úvodnú stránku stále môže dostať kliknutím na logo e-shopu.




Do admin sekcie Objednávky a faktúry sme doprogramovali možnosť filtrovania podľa dátumu dobropisu. Funkcia vám zjednoduší a urýchli prácu s dobropismi. Filtrovanie funguje rovnako ako pre faktúry a máte možnosť vybrať dobropisy za pevne definované obdobie alebo manuálne nastaviť časové rozpätie podľa potreby. Po nastavení filtra sa zobrazia objednávky s dobropismi, ktoré spĺňajú podmienku.




Ponúkame vám možnosť implementácie jednoriadkovej informačnej lišty v hornej časti stránky, podobne ako na Alze. Lišta môže slúžiť na informovanie zákazníkov o rôznych špeciálnych akciách (Vianočné akcie, Deň dopravy zdarma…) a bude naštýlovaná s ohľadom na dizajn e-shopu. Akciu prezentovanú v takejto forme zákazník zaregistruje s väčšou pravdepodobnosťou, ako v prípade samostatného banneru na úvodnej stránke. Lišta bude vytvorená ako samostatný modul s možnosťou všetkých štandardných nastavení.




V aktuálnom zdieľanom vývoji vám ponúkame možnosť zvýšenia miery správne vyplnených adries, zjednodušenie a zrýchlenie nákupného procesu a zvýšenie konverzií prostredníctvom Google Places API. Po vložení prvých 3 znakov do poľa s adresou (ulicou) v pokladni, sa zobrazí menu s výberom s položkami vyhovujúcimi hľadanému výrazu. Po vybraní konkrétnej adresy zo zobrazeného menu sa v pokladni automaticky doplní ulica s popisným číslom, mesto a PSČ. V čase odoslania newslettera je cena 17$/1000 requestov po vyčerpaní voľného mesačného kreditu v hodnote 200$. To znamená prvých približne 11000 requestov každý mesiac zadarmo.




Novinky - november 2019

Pár dní po vydaní novej verzie PHP 7.4 (z 28. novembra 2019) sme aktualizovali verziu PHP na všetkých serveroch, pod ktorými beží e-shop systém CREATIVE shop. Ide o ďalšiu aktualizáciu PHP, ktorá sa zameriava na vylepšenie výkonu, spolu s novými funkciami. Podľa vývojárov ide pravdepodobne o poslednú 7.x verziu pred PHP 8. Aktualizácia prebehla automaticky, bez potreby akéhokoľvek zásahu zo strany majiteľov e-shopov.




Ak používate funkciu dodávateľského skladu, prácu vám môže uľahčiť nový spôsob úpravy stavu na sklade, ktorý sme doplnili do systému. V admin sekcii Produkty v časti Hromadné nastavenie skladu budete mať okrem štandardného nastavenia možnosť hromadne upravovať množstvo aj pre dodávateľský sklad. Funkcia umožňuje úpravu skladovej zásoby okrem hlavných produktov aj pre ich jednotlivé varianty.




Implementovali sme novú verziu platieb cez Besteron. Inline platobná brána sa pri platbe efektne zobrazí ako pop-up s vaším logom a zákazník nebude presmerovaný na inú stránku. Platba priamo na e-shope zvyšuje konverzie a dôveru zákazníka. Vynovená brána tiež ponúka viacero automatizovaných úkonov, ako refundácia platby a uloženie karty pre ďalšie nákupy, ktoré prispievajú k celkovej spokojnosti zákazníka a možnosti opakovaného nákupu.




Ak si chcete uľahčiť prácu s nahrávaním obrázkov k produktom, ponúkame vám novú funkciu, ktorá naimportuje obrázky priamo z HTML kódu Heureky. V admin sekcii Produkty pribudne možnosť importu obrázkov, kde stačí vložiť CSV súbor s dátami z Heureka.sk. Súbor s potrebnými dátami je štandardne dostupný pre každého registrovaného obchodníka. Po spustení importu budete informovaní o počte dát a priemernej očakávanej dobe trvania a po ukončení obdržíte e-mail so štatistikami.




Ako zvýšite váš predaj, priemernú hodnotu objednávky či mieru konverzie? Pomocou umelej inteligencie doplnku QuarticOn. Nástroj sleduje a spoznáva správanie sa návštevníka na webe. Následne preňho inteligentne optimalizuje obsah v celom e-shope. Personalizuje mu nielen ponuku produktov, ale aj bannerov či kontextových okien. Zákazníkovi zobrazuje iba obsah, ktorý ho skutočne zaujíma. Ste zvedavý, čo všetko QuarticOn dokáže?




Pri informovaní zákazníka o zmene stavu objednávky môžete e-maily doplniť o relevantné informácie s použitím vybraných premenných. Funkcia sa týka pevného textu e-mailov o zmene stavu Objednávky, ktorý môžete zmeniť v nastaveniach stavu objednávky. Nebude nutné posielať zákazníkovi samostatný e-mail s informáciami. Ak zákazník ešte nezaplatil, môžete ho odkázať na detail objednávky a pripomenúť zvolený typ platby, prípadne personalizovať e-mail použitím mena, priezviska, adresy alebo spôsobu dopravy.




Ušetrite čas pri nastavovaní dostupnosti produktov. Pre všetky e-shopy sme spustili funkciu, pomocou ktorej môžete vykonať hromadnú úpravu. Po označení aspoň jedného produktu v admin sekcii Produkty sa zobrazí viacero možností hromadných zmien, vrátane zmeny dostupnosti. V rámci funkcie je tiež možné hromadne zmeniť dostupnosť aj variantom jednotlivých produktov, ak sú vytvorené.




V admin sekcii Produkty, pribudne v modálnom okne pre hromadnú zmenu cien zaškrtávacie tlačidlo. Pri označenom tlačidle sa po zmene cien výsledná cena automaticky zaokrúhli nahor na 99 centov. Budete tak môcť používať hromadné preceňovanie cez percetuálne zmeny s výslednými lákavými cenami. Nastavenie je funkčné iba pre meny, ktorých ceny sú zaokrúhľované na 2 desatinné miesta.




Novinky - október 2019

Chcete svojim B2B partnerom ponúknuť jednoduché riešenie pre stiahnutie obrázkov konkrétnych produktov bez vodoznakov? V detaile produktu budú zobrazené 2 tlačidlá - na stiahnutie hlavného obrázka produktu a na stiahnutie všetkých obrázkov produktu. Obrázky na stiahnutie budú čisté bez vodoznaku a vaši partneri tak môžu obrázky ďalej použiť pre ich vlastnú potrebu. Funkciu môžete využiť na ľahšie stiahnutie obrázkov, aj keď vodoznaky nepoužívate, špeciálne ak máte pri produktoch veľa vedľajších obrázkov.




Ak v rámci vašej cenovej politiky používate funkciu hromadnej zmeny cien produktov, ponúkame vám rozšírenie funkcionality pre urýchlenie práce a zníženie počtu úkonov administrátora. V admin sekcii Produkty v modálnom okne hromadnej zmeny cien bude upravené rolovacie menu na menu s viacnásobným výberom, pričom bude možné preceniť produkty pre ľubovoľné zákaznícke skupiny, aj viaceré naraz.




Pre e-shopy s rumunskou mutáciou sme naprogramovali novú funkciu v logistickej oblasti. Môžeme vám ponúknuť nový CSV export pre zásielkovú spoločnosť Urgent Cargus, ktorá je súkromným logistickým operátorom so základňou v Rumunsku. Doručuje balíky na akékoľvek miesto v tomto štáte a znalosťou miestnych pomerov a pokročilým technickým zabezpečením môže prispieť k zvýšeniu miery správneho doručenia vášho tovaru.




Pre jednoduchšiu správu produktov vám ponúkame možnosť manuálneho exportu stromu kategórií. Využitie nájdete hlavne pri štandardnom importe produktov, keď budete chcieť produkty zaradiť priamo do kategórií. V exportovanom CSV súbore nájdete okrem názvu aj ID kategórií, ktoré sú pre správny import nevyhnutné. Exportovaná bude aj celá cesta kategórie vrátane jej nadradených kategórií. Tlačidlo na export sa bude nachádzať v admin sekcii Produkty v časti Exporty.




Všetkým klientom, ktorí používali Instawidget, sme implementovali vylepšené prepojenie na Instagram cez API. Využívame tak priame napojenie a nie je nutné spoliehať sa na služby 3. strán. Všetky nové implementácie prepojenia e-shopu s Instagramom sú cez API a zákazníci si budú môcť naplno užívať vašu galériu a nechať sa ňou inšpirovať.




Funkcia pridáva do úpravy objednávky do časti "História zmien objednávky" meno a priezvisko administrátora, ktorý vykonal zmenu objednávky. Zaznamenávané sú všetky zmeny objednávok jednotlivými administrátormi, napríklad zmena položiek objednávky, cien, poštovného, stavu objednávky atď. Využitím aplikácie získate okamžitý prehľad o administrátoroch a úpravách, ktoré boli v rámci objednávky realizované.




Ak doručujete tovar aj do iných krajín ako je doména vášho e-shopu a chcete mať o týchto objednávkach lepší prehľad, nová funkcia vás na ne upozorní. V admin sekcii Objednávka a faktúry budú nákupy zo zahraničia označené ikonkou a jednoducho rozpoznateľné. V prípade viacjazyčných e-shopov funkcia berie do úvahy všetky mutácie a takisto porovnáva krajinu doručenia s krajinou domény, na ktorej bol nákup uskutočnený.




Ponúkame vám nový jednoduchý spôsob párovania platieb na e-shope. V admin sekcii Objednávky a faktúry pribudne nové tlačidlo na import CSV súboru, v ktorom budú dva stĺpce - číslo objednávky a suma. Ak nastane v objednávkach zhoda oboch dát, bude zmenený stav objednávky podľa nastavenia a do histórie objednávky bude pridaný záznam. Po importe CSV bude zobrazené modálne okno s prehľadom spárovaných a nespárovaných dát a tieto informácie budú administrátorovi odoslané aj e-mailom. V admin sekcii Nastavenia bude možné nastaviť viac parametrov aplikácie.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem