• Profesionálne web stránky,

    webdesign a SEO optimalizácia

    bulb
  • E-shop pre váš biznis

    predávajte efektívne už dnes

    cart
  • Responzívny dizajn

    ako konkurenčná výhoda

    monitors_creativeshop

Novinky z vývoja e-shop systému

Ponúkame najviac vyvíjaný e-shop systém na trhu s najvyšším počtom funkcií.
E-shop aplikáciu neustále zdarma obohacujeme o nové zaujímavé funkcionality (niektoré funkcie sú ponúkané za príplatok).
Našich klientov automaticky informujeme o nových funkciách newsletterom.


Novinky - apríl 2019

Pripravili sme novú "vychytávku", ktorá zjednoduší prácu administrátorom. Vo všetkých admin sekciách okrem Dizajnu vám už v hornej časti stránky zostáva admin hlavička zobrazená aj potom, čo scrollujete dolu. Vďaka tomu sa môžete preklikávať medzi admin sekciami z akejkoľvek časti stránky bez nutnosti zbytočného scrollovania.




Táto funkcionalita umožní automatické ukladanie obsahu nákupného košíka aj pre neregistrovaných zákazníkov. Zákazníkovi tým bude umožnené pokračovať v prerušenom nákupnom procese, čím sa zvýši miera dokončených nákupov. Pri naplnení košíka bude jeho obsah ukladaný do cookies prehliadača s platnosťou jeden mesiac.




Rozšírili sme výber integrovaných online splátkových systémov. Veľkou výhodou pre vás totiž je, ak zákazník môže tovar kúpiť ihneď, bez potreby šetrenia. Odporúčame najmä pre e-shopy s drahším tovarom. Ahoj je novou značkou dcérskej spoločnosti Poštovej banky.




Vážite si vašich registrovaných zákazníkov a poskytujete im globálne percentuálne zľavy? Mohla by vás zaujať naša nová funkcia. Neprihlásení zákazníci uvidia v detaile produktu aj zvýhodnenú cenu, za ktorú by mohli nakupovať po registrácii. Viditeľný cenový benefit zásadne zvyšuje motiváciu vytvoriť si zákaznícky účet práve na vašom e-shope.




Ak chcete na Heureke zverejňovať presný dátum dostupnosti jednotlivých produktov a poskytnúť tak zákazníkom čo najpresnejšie informácie, táto funkcia je práve pre vás. V úprave produktu budete môcť zadefinovať dátum, od ktorého bude produkt k dispozícii a tento údaj bude generovaný do XML dát pre Heureku.




Novinky - marec 2019

Funkcia vašim zákazníkom umožní uplatniť pri jednom nákupe kupón s percentuálnou zľavou a zároveň darčekovú poukážku - zľavový kupón s pevne definovanou sumou. Zákazník bude môcť v košíku použiť jeden štandardný kupón a ľubovoľný počet poukážok. Môžete tak vo vašich kampaniach pracovať už aj s kombináciou týchto marketingových nástrojov. V úprave kupónu pribudne samostatné zaškrtávacie tlačidlo, po ktorého označení bude kupón systémom považovaný za darčekovú poukážku v rámci novej funkcionality.




V rozšírenej verzii funkcie automatického zasielania faktúr budete mať možnosť zadefinovať konkrétne stavy objednávok, pri ktorých sa bude, spolu s informačným emailom o zmene stavu objednávky, odosielať zákazníkovi aj faktúra, ak už je pre objednávku vytvorená. Taktiež budete mať na výber, či chcete automaticky odosielať faktúry ako prílohu e-mailu o zmene stavu objednávky alebo v samostatnom e-maile ako pri manuálnom odoslaní.




S Neoship modulom už nebudete musieť manuálne vytvárať alebo exportovať objednávky do expedičného systému prepravcu. Priamo v admine v zozname objednávok si niekoľkými kliknutiami vyexpedujete desiatky alebo aj stovky zásielok. Následne už len pohodlne vytlačíte štítky a preberací protokol. Okrem toho môžete určiť počet zásielok, spôsob notifikácie (SMS/EMAIL), resp. doručenie v sobotu, prípadne expresne. :) Pozrite si ukážkové video.




V admin sekcii Produkty sme pre vás implementovali novú funkciu, ktorá Vám umožní jednoducho priradiť primárnu kategóriu viacerým produktom naraz. Postačí si označiť vybrané produkty, kliknúť na zmenu kategórie a vybrať si možnosť Primárna kategória produktov. Pokiaľ produkty ešte nie sú vo vybranej kategórii zaradené, budú do nej automaticky pridané.




Ponúkame Vám automatizované prepojenie so službou MailChimp, ktoré Vám výrazne uľahčí a zefektívni udržiavanie kontaktu s Vašimi zákazníkmi prostredníctvom newsletterov. Cez API bude systém do MailChimpu posielať všetky dáta potrebné na vyhodnocovanie úspešnosti jednotlivých kampaní, vrátane e-mailových adries zákazníkov, ktorí súhlasili s odberom newslettera a ich objednávok.




Novinky - február 2019

Dostávate od zákazníkov stále tie isté otázky? Či už ide o konkrétny produkt alebo celý nákupný proces, ponúkame vám elegantné riešenie v podobe modulu s často kladenými otázkami. Zákazníci sa tak dozvedia všetko potrebné na jednom mieste a ušetríte čas vašim adminom na iné činnosti, vedúce k uspokojeniu zákazníkov. Modul naštýlujeme podľa dizajnu e-shopu a budete si ho môcť duplikovať a zobraziť štandardne na vybranej podstránke.




Vystavuje vo vašom e-shop systéme faktúry väčšie množstvo administrátorov a želáte si, aby mala každá ich vystavená faktúra vlastnú pečiatku a podpis práve prihláseného admina? V admin sekcii Objednávky a faktúry bude môcť administrátor po implementácii tejto funkcie vystavovať faktúry s vlastnou pečiatkou. Pečiatky jednoducho nahráte do správy súborov a v názve použijete ID konkrétneho admina.




Pokiaľ používate funkciu strážneho psa, určite vás poteší možnosť evidencie sledovaných produktov. V admin sekcii Produkty pribudne filter, prostredníctvom ktorého si budete môcť zobraziť iba produkty, ktoré majú na sebe strážneho psa. Okrem toho bude stráženie indikované aj ikonkou. Po prejdení kurzorom ponad ikonku psa, sa zobrazí informácia o tom, či zákazníci sledujú cenu alebo stav skladových zásob.




Pripravili sme pre vás možnosť rozšírenia feedu pre Google Merchant o kategórie napárované priamo na strom kategórií Google Merchant. Vaše produkty tak budú ešte presnejšie zaradené a zákazníci ich nájdu tam, kde ich očakávajú. Samotné párovanie budete môcť vykonať po kliknutí na úpravu kategórie v admin sekcii Obsah.




V admin sekcii Objednávky a faktúry v histórii zmien konkrétnej objednávky nájdete odteraz aj informáciu o dátume a čase odoslania faktúry zákazníkovi a e-maile, na ktorý bola faktúra odoslaná. Máte tak ešte lepší prehľad o práci administrátorov a možnosť spätnej kontroly pre prípad potreby.




Doprogramovali sme pre vás možnosť samostatného zobrazenia modulu na ďakovnej stránke po dokončení objednávky. Doteraz sa ten istý modul, zobrazený v pokladni, zobrazoval aj na ďakovnej stránke. Teraz môžete zákazníkom poskytnúť relevantné informácie pred a po dokončení objednávky zvlášť. Samotné nastavenie môžete realizovať v admin sekcii Obsah v úprave jednotlivých modulov.




percentage

Pri objednávke webu alebo e-shopu

Získavate 50 % zľavu na SEO ANALÝZU alebo ANALÝZU POUŽITEĽNOSTI

Kontaktujte nás

member
Jana Zajícová, CEO
0915 215 555
Obchodné informácie
a cenové ponuky

member
Michal Mikula
0948 940 910
Obchodný zástupca
CreativeSites, s.r.o.
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Slovenská republika
Fakturačná adresa
CreativeSites, s.r.o.
Heyrovského 8
84103 Bratislava
IČO: 36662674
DIČ: 2022226448
IČ DPH: SK2022226448
Výpis z Obchodného registra
Kontaktné miesto
Ulica Svornosti 42
82106 Bratislava
Zobraziť na mape

Kontaktný formulár

close
1

Vyžiadajte si ponuku!

2

Nechajte si zaslať
cenovú ponuku

Po obdržaní a analýze Vašich požiadaviek pre Vás radi navrhneme optimálne riešenie a v krátkom čase Vám zašleme cenovú ponuku šitú na mieru.
3

Získajte profesionálny internetový obchod

Keď Vás ponuka zaujme, náš tím pre Vás navrhne a vytvorí úspešný internetový obchod s atraktívnym dizajnom a množstvom skvelých funkcií.
Mám
záujem